Gegužės 19 d. mokyklos Robotikos ir įdomiosios matematikos laboratorijoje 4d klasės mokiniams vyko netradicinė matematikos pamoka „Matematiniai žaidimai, įdomiosios užduotys, galvosūkiai“. Pamokos pradžioje mokiniai turėjo sugalvoti skaičių, atlikti keletą veiksmų ir pasakyti gautą rezultatą, o mokytoja įvardijo, kokį skaičių buvo sugalvoję vaikai. Kaip tai pavyko? Pirmas išsiaiškino Arenas.

Po žaidimo mokiniai dirbo su įvairiomis priemonėmis: „Pagaliukai“, „Čiuptukai“, „Šiaudelių architektūra“. Su pagaliukais mokiniai sprendė erdvinio ir loginio mąstymo užduotis, iš čiuptukų kūrė erdvines figūras. Labiausiai mokiniams patiko praktinės užduotys su priemonių rinkiniu „Šiaudelių architektūra“.

Mokiniai jau antrą kartą lankėsi šioje laboratorijoje ir džiaugėsi įveikę visas užduotis.

Mokytoja Violeta Matiukaitė

 

© 2016. Visos teisės saugomos