Vaikų sudominimas patrauklia kūryba dar ankstyvajame amžiuje yra svarbus, nes skatina domėtis knygomis ateityje, lavina mąstymą bei turtina kalbą, puoselėja mūsų šalies kultūrą ir tautinę tapatybę.

Jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikai dar tik mokosi išsamiai analizuoti kūryboje slypinčią informaciją, tačiau tai, kaip jie suvokia girdėtą tekstą, gali išreikšti piešiniu, iliustracija arba lipdiniu. Kūrybinis darbas ir yra pirmoji vaiko teksto suvokimo išraiška. Skaitymas pradinėse klasėse tam tikromis aplinkybėmis gali būti bendrauti ir kurti skatinanti veikla. Svarbiausia – atrinkti tinkamas knygas/tekstus, kurie skatintų vaikų kūrybiškumą ir vaizduotę bei formuotų įprotį domėtis vaikiška knyga. Mokytojai, organizuodami smagų skaitymą, lavina jų literatūrinį raštingumą, paskatina vaikus tapti skaitančiais visą gyvenimą. Evelinos Daciūtės kūrybą galima priskirti prie tų, kurios domina vaikus: poezija – žaisminga ir lengvai įsimenama, o tekstai knygelėse – prasmingi ir įdomūs. Sausio 16-23 dienomis 1a, 3b ir 4a klasės mokiniai smagiai įsitraukė ne tik į E. Daciūtės knygelių skaitymą, bet ir į įvairias veiklas, kurias noriai kūrė ir inicijavo mokytojos Milda Medeckienė, Aušra Domarkienė bei logopedės Justė Plesnevičienė, Aušra Šimkevičienė, Ilona Daujotaitienė. Mokiniai skaitė, klausė ir analizavo populiariausią rašytojos knygą „Laimė yra lapė“, diskutavo apie eilėraštį „Pykčio šokis“ iš knygos „Paslapčiausia paslaptis“ .

Logopedės Justė, Ilona, Aušra