Mykolo Karkos pagrindinėje mokykloje mokiniai turi dvi ilgąsias pertraukas po 20 minučių. Domėjomės, kaip 1–4 klasių mokiniai jas praleidžia. Mokinių atsakymai buvo patys įvairiausi: „einame pavalgyti“, „būname klasėje“, „kai būna gražus oras, einame į kiemą“, „vaikštome po mokyklą“, „kalbamės su draugais“, „einame į mokyklos biblioteką“ ir kt.

Vaikų fizinė veikla ir aktyvumas yra svarbus ne tik mokinių psichologinei savijautai, bet ir protinei veiklai bei poilsiui po įtempto pamokos darbo. Todėl, norėdami paįvairinti pertraukų kasdienybę bei linksmai, tikslingai praleisti laiką, dvi dienas suteikėme mokiniams galimybę jas praleisti linksmai, įdomiai ir fiziškai aktyviai.

Spalio 12 dieną 1–4 klasių mokiniai mokyklos koridoriuose ieškojo paslėptų lobio skrynučių. Lobiai buvo išdėlioti pradinukų korpuso aukštuose, kiekviename aukšte po šešias skrynutes. Nuskambėjus skambučiui, mokiniai aktyviai jų ieškojo. Suradę skrynutę, turėjo ją išsikeisti į prizą. Veikloje mokiniai dalyvavo aktyviai, su dideliu susidomėjimu bei malonumu. Pertraukos pabaigoje visi lobiai buvo surasti ir iškeisti į prizus. Į pamoką visi grįžo laimingi, pailsėję ir žvaliai nusiteikę likusioms pamokoms.

Spalio 15 dieną mokiniai dvi ilgąsias pertraukas leido su muzika ir vaikų fitneso trenere Audrone. Nuskambėjus skambučiui į pirmąją ilgąją pertrauką pradinukai skubėjo į mokyklos pirmąjį aukštą, kuriame grojo zumbos šokių muzika. Linksma muzika ir šokio judesiai skatino šokti ir judėti ne tik pradinukus, bet ir vyresniųjų klasių mokinius. Antrosios ilgosios pertraukos metu vaikai atliko fitneso pratimus.

Pertraukos buvo smagios ir nuotaikingos. Pradinukai jomis liko patenkinti, o kitą dieną organizatorių vėl klausinėjo, kada vėl mokykloje leisime pertraukas „kitaip“ – išradingai, originaliai, linksmai bei neįprastai.

Kristina Tarutienė, psichologė

© 2016. Visos teisės saugomos