Kovo 30 dieną Mykolo Karkos pagrindinėje mokykloje lankėsi „Sielos harmonijos“ vadovė Raminta Šniaukštaitė. Ji pravedė du „Gongai–kvėpavimas–atsipalaidavimas“ užsiėmimus. Vienas užsiėmimas buvo skirtas mokiniams, o kitas – mokyklos mokytojams bei specialistams.

Pirmasis užsiėmimas vyko 1d, 3c, 3d, 4c, 4d klasių mokiniams, kurie norėjo sudalyvauti ir išbandyti naują atsipalaidavimo būdą. Paskirtu laiku mokiniai rinkosi į aktų salę, ruošėsi užsiėmimui – tiesėsi ant žemės sportinius kilimėlius bei pledus. Pradžioje užsiėmimo Raminta Šniaukštaitė supažindino mokinius su gongų terapijos metodu, papasakojo gongų atsiradimo istoriją, jų paskirtį, pamokė taisyklingo kvėpavimo technikų. Užsiėmimo metu mokiniai turėjo gulėti ant žemės, užsimerkti ir stengtis atsipalaiduoti bei klausytis gongų skambėjimo. Pabaigoje atsipalaidavimo seanso vyko aptarimas ir apibendrinimas. Mokiniai pasakojo įvairiausių patirčių: kai kurie buvo užmigę, jautėsi lyg sapne, kiti pasakojo, kad jautėsi lyg skraidytų su paukščiais ar būtų pakilę su lėktuvu virš debesų, treti jautėsi bevaikštantys po paslaptingą mišką, ar gulintys prie jūros ir klausantys jūros ošimo, dar kiti mintimis pabuvojo bažnyčioje ir klausėsi varpų skambėjimo. Mokinių išsakytos patirtys ir mintys buvo labai originalios ir įdomios. Užsiėmimas mokiniams patiko. Jo metu mokiniai atsipalaidavo, pailsėjo ir atitrūko mintimis nuo pamokų bei kasdienybės.

Didelio susidomėjimo sulaukė ir gongų terapijos užsiėmimas, skirtas mokytojams. Daugeliui jų, tai nauja ir neišbandyta patirtis. Vieniems pavyko atsipalaiduoti ir atitrūkti nuo kasdienybės rūpesčių, kitiems tai buvo sunku padaryti. Pabaigoje gongų terapijos užsiėmimo vyko pasidalinimas mintimis apie patirtus pojūčius bei refleksija. Mokytojai džiaugėsi galimybe išbandyti gongų terapijos metodą, atsipalaiduoti ir išsivalyti savo vidinį pasaulį nuo neigiamų emocijų bei įtampos. Tikimės, kad tiek mokiniams, tiek mokytojams užsiėmimas „Gongai–kvėpavimas–atsipalaidavimas“ buvo naudingas bei prasmingas. Jis atvers duris į tolimesnį savęs pažinimo, suvokimo ir atradimo kelią.

Kristina Tarutienė, psichologė

 

© 2016. Visos teisės saugomos